Dagelijks archief: 22 mei 2018

Zo is het leven.

Bericht 3351
Deze opnames zijn van gisteren maandag 21 mei 2018 en van vandaag dinsdag 22 mei 2018.
Ik ben geen namaak.
We zijn ook heel beweeglijk.
We zijn net het standbeeld van Jan van Schaffelaar.
Het is eerder standje hopeloos.
Gisteravond heb ik na het plaatsen van mijn bericht naar Pauw gekeken.
We eten weer met baasje mee.
Moet je morgen niet vroeg op?
Wil je er wat van zeggen?
Hoeveel dagen moet ik nog?
Hij is de tel kwijt.
Vannacht ben ik tegen 1:15 uur naar mijn bed gegaan, daar ik vroeg op wilde staan.
Ik wilde naar OLVG West voor de bloedafname.
Moet je je niet gaan aankleden?
Ga je zo weer op de brancard liggen?
Baasje moet geprikt worden.
Om 8:50 uur ben ik mijn deur uitgegaan om de trein van 9:10 uur te halen.
Op het station vernam ik dat deze niet zou gaan vanwege aanrijding met een persoon.
De volgende trein werd die van 9:40 uur.
Ik was tegen 10:25 uur in OLVG West.
Na de bloedafname ben ik met de metro naar station Sloterdijk gegaan.
Daar heb ik om 11:19 uur de trein naar Zaandam genomen.
In Zaandam ben ik uit de trein gestapt, ik ben toen de stad ingegaan.
In het gedeelte voor het station heb ik toen rondgelopen.
Ik ben jaren geleden daar voor het laatst geweest.
Er was in de tussentijd heel veel veranderd.
Er was ook een braderie vanwege Pinkster 3.
Om 13:10 uur ben ik Pathé Zaandam binnengegaan.
Ik ging voor de film: C’est la vie!
Ook wel: Le Sens de la Fête (2017)
Max werkt 30 jaar als cateraar en organiseerde reeds honderden feesten.
Vandaag staat een prachtige bruiloft op het programma die zal plaatsvinden in een 17e eeuws kasteel.
Zoals steeds heeft Max alles geregeld opdat het een succesvolle gebeurtenis wordt.
Echter, wordt zijn schema verstoord en elk moment van geluk en opwinding dreigt te kunnen uitmonden in een ramp.
Nederlandse Première 16-11-2017.
Deze valt onder de 50 Plus Bios.
Dit is vergelijkbaar met de Vue Plus.
Ik had nog een voucher van de Nuon.
De film duurde tot 15:40 uur.
Op de braderie heb ik voor de tweede keer met iemand gepraat die ik uit Het Twiske ken.
Met de trein van 16:04 uur was ik om 16:19 uur op Overwhere.
Ik ben toen lopend naar de Deen gegaan.
Daar ben ik twee keer in gesprek geraakt waardoor ik later dan gepland richting de Vomar ging.
Toen ik om 18:05 uur thuiskwam en tv wilde kijken, deed deze niet wat deze moest doen.
Het kabeltje uit de muur naar de splitter was doorgebeten.
Ik heb toen alles met een kroonsteente weer gerepareerd.
Ook heb ik weer het nodige schoongemaakt.
Ik was net klaar vioor het Jeugdjournaal.
Heb je de dader al gevonden?
Onze naam is haas.
We zitten als straf op rantsoen.
Ik ben Sinéad O’Connor.
Ik ben Lepida.
Ik wil snel weer naar Het Twiske.
Blote piemels zien zeker!
We krijgen nog wel kaas.
Nu is het wachten op het zaad!
Vanavond keek ik naar GTST, Opsporing verzocht en Opgelicht?!