Weer een maand verder.

Bericht 3411
Deze opnames zijn van donderdag 22 november 2018 tot en met vandaag zondag 22 december 2018.
Vanwege omstandigheden heb ik een maand geen bericht geplaatst.
Hoofdoorzaak zit in de vermoeidheid na mijn operatie.
Baasje was naar de film: Todos lo saben.
Deze was in de Fabriek in Zaandam.
We hebben net weer ons eten gehad.
Het is weer hier een gezellige boel.
Op vrijdag 23 november was ik naar de film: Widows.
Ik was in de zaal van 16:20 uur tot 18:40 uur.
Vandaag stelen wij de show.
Wat moeten jullie hier?
Op zondag 25 november 2018 was ik eerst naar: Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald.
Dit was mijn tweede keer, vanwege het feit dat ik mij de marathon een paar keer in slaap was gevallen.
’s Avonds was ik naar de Sneak Preview met: The Possession of Hannah Grace.
Baasje heeft vandaag bloemen en chocolade van zijn zoon gehad.
Dat was weer smullen.
Baasje was naar de Vue Plus met The Mercy.
Op woensdag 28 november is ’s avonds een vriend uit Purmerend op bezoek geweest.
Op donderdag 29 november was ik ’s middags naar: The Grinch en First Kiss.
Ik was vanaf 15:00 uur tot 19:30 uur in de Vue.
Op vrijdag 30 november was ik naar OLVG West voor de uitslagen.
’s Middags was ik naar de film: The Nutcracker and The Four Realms.
Dit was mijn tweede keer.
Baasje was bij zijn buurman.
Op zaterdagmiddag was ik naar Buurman & Buurman.
Het was niet druk, wel een stel kletsende dames met hun kinderen.
Op zondagavond 2 december was ik naar de Sneak Preview met Replicas.
Op dinsdag 4 december was ik naar: The Grinch in zijn originele versie.
Op donderdag 6 december was ik naar Mortal Engines.
Op vrijdag 7 december was ik naar: All You Need Is Love.
De Sneak op zondagavond was Second Act.
Deze had ik eerder goed voorspeld, dit leverde mij een gratis kaartje voor een vriend op.
Baasje heeft de achterkamer volledig leeggemaakt.
Morgen wordt de vloer gedweild.
Op dinsdag 11 december was ik weer naar de Vue Plus met The Happy Prince.
The Happy Prince vertelt het verhaal van de laatste dagen in het tragische leven van Oscar Wilde. Oscar was ooit een van de meest beroemde auteurs van Engeland, maar is nu een superster die op een zijspoor staat.
We volgen Oscar door een van zijn laatste nachtelijke zwerftochten door Parijs.
Dronken valt hij van een tafel in een variété.
Als hij even later op zijn sterfbed ligt, omringd door vrienden, komt het verleden weer naar boven.
’s Avonds heb ik de achterkamer geheel geveegd en grondig schoongemaakt.
Daarna heb ik op het achterste gedeelte vers schelpenzand gestrooid.
Wat is het hier schoon.
Dit komt morgen aan bod.
Zolang we maar eten hebben.
Het is fijn vertoeven hier.
Op woensdag 12 december 2018 was ik ’s morgens naar het AVL.
De afspraak stond voor 11:00 uur, echter ik kon lange tijd wachten.
Na 12:00 uur vertrok ik uit het AVL.
Nadat ik in Purmerend aankwam, ben ik naar de Vue gegaan voor de film:
Ralph Breaks The Internet.
De zaal was van 13:30 uur tot 14:50 uur geopend.
’s Avonds heb ik de rest van de achterkamer voorzien van schelpenzand en stro.
Op donderdag 13 december heb ik eerst 31 Kerstkaarten geschreven en gestuurd.
’s Middags was ik naar de film: Aquaman vanaf 15:30 uur tot 18:30 uur.
Baasje was aan het diepzeeduiken.
Op vrijdag 14 december was ik naar de film: Bon Bini Holland 2.
Op zaterdag was ik naar mijn zoon in Spakenburg.
De heenreis ging met wat omwegen.
Ik ben om 10:10 uur met de trein vertrokken, ik was om ongeveer 13:20 uur bij hem.
Terug ging wat sneller.
Ik ben tot 17:45 uur bij hem gebleven.
Baasje is nog steeds moe van gisteren.
Op zondag 16 december was ik naar de Sneak Preview met: White Boy Rick.
Baasje was vanmiddag naar Spider-Man.
Ik was dus naar Spider-Man: Into the Spider-Verse.
Op woensdagmiddag 19 december was ik naar Mary Poppins Returns.
Donderdagmiddag werd het Bumblebee.
Wat zal deze dag brengen?
Op vrijdag ben ik naar Alkmaar gegaan voor de film: Nacht Wacht: De Poort Der Zielen.
Ik had de trein van 12:10 uur.
De zaal was vanaf 13:40 uur tot 15:40 uur open.
Na de film ben ik weer naar het station gegaan.
Ik zag de trein van 15:57 uur bij aankomst nog staan.
Nadat ik een sprint inzette kon ik nog binnen komen.
De trein ging acht minuten later weg dan normaal.
Ik was om 16:49 uur weer op Overwhere.
De voedselbank is weer langs geweest.
Vandaag ben ik thuisgebleven.
Het regende de hele dag.
Wel was ik bij de Vomar.

Plaats een reactie