Dagelijks archief: 24 mei 2018

Baasje leeft in twee werelden.

Bericht 3353
Deze opnames zijn van gisteren woensdag 23 mei 2018 en van vandaag donderdag 24 mei 2018.
We kijken nu naar Pauw.
Baasje luistert ernaar.
Hij blijft maar internetten.
Zie je ons wel zitten?
Baasje heeft het Journaal gekeken.
Nu kijkt hij naar RTL Boulevard.
Zelfs die hebben geen aandacht voor ons.
Zijn we het niet waard?
Laat mij nu een keer slapen.
Je wordt weer bedankt.
Vannacht heb ik nog een sudoku gedaan.
Vannacht lag ik om 1:15 uur op mijn bed.
Je bent veel te vroeg uit je bed.
Buiten is het nog bewolkt.
Wat gaat baasje vandaag doen?
Wat deze nu doet!
Zak er niet doorheen!
Kurby kom je bij me zitten?
Heb je je pijn gedaan?
Gelukkig ben je nog oké.
Vanochtend was ik er voor de eerste keer om 5:50 uur uit.
Ik werd door Goffini wakker gemaakt.
Na een foto gemaakt te hebben, ben ik weer naar mijn bed gegaan.
Tegen 9:00 uur ben ik definitief uit mijn bed gegaan.
Ik heb verder vanochtend vijf sudoku’s gedaan.
Ik was in dubio of ik vandaag naar de Jumper wilde gaan, of naar Het Twiske wilde gaan.
Uiteindelijk heb ik voor de Pathé in Zaandam gekozen.
Ik ben om 12:45 uur mijn deur uitgegaan.
Met de trein van 13:10 uur was ik om 13:25 uur in Zaandam.
Het is niet ver lopen naar de bioscoop.
Ik ging voor de film: GhostLand.
Alternatieve titel: Incident in a Ghost Land.
Een moeder van twee kinderen erft het huis van een tante.
Ze gaat naar het huis en brengt er de nacht door. Gedurende de nacht krijgt ze te maken met moorddadige indringers en vecht ze voor de levens van haar dochters.
Zestien jaar later komen de twee zussen, die inmiddels volwassen zijn, opnieuw samen in het huis.
Al snel ontstaat er een vreemde situatie.
De zaal zou om 13:40 uur opengaan, deze ging veel eerder al open.
Je kan na kopen van je kaartje met de roltrap naar boven gaan.
Je gaat de zaal binnen en je gaat zitten op je gekozen plaats.
Er vindt geen kaartcontrole plaats.
Ik had weer een voucher van de Nuon mee.
De film begon tegen 13:55 uur.
Tegen 15:25 uur was deze weer afgelopen.
Met de trein van 15:34 uur was ik om 15:49 uur op Overwhere.
Ik heb toen mijn fiets uit de box gehaald om naar de Deen, de AH en de Vomar te gaan.
Vanmiddag heb ik drie sudoku’s gedaan.
Baasje wacht op GTST.
We wachten op een item bij Hart van Nederland.
Goffini hou je snavel een keer!
Vanavond heb ik weer naar #forever, Spangas, GTST en andere programma’s gekeken.
Verder heb ik weer drie sudoku’s gedaan.