Dagelijks archief: 28 mei 2018

De vijfentwintigste keer in Het Twiske.

Bericht 3357
Deze opnames zijn van gisteren zondag 27 mei 2018 en van vandaag maandag 28 mei 2018.
Je hebt nu nog geen alibi nodig.
We verraden je sowieso niet.
We wachten op asiel.
Dat geldt ook voor ons.
Vanwege omstandigheden heb ik gisteren geen bericht geplaatst.
Gisteren ben ik om 12:40 uur met Ricky vertrokken naar Het Twiske.
Daar waren we om 13:05 uur.
Gelukkig is de rust teruggekeerd.
We zijn echt met vier.
Het swingt hier de hele middag vanwege het festival.
We zijn nog steeds met negen.
Ik heb nog steeds mijn drie kleintjes.
Hier liggen mijn zeven kleintjes.
Het bankje was grotendeels bezet, ik kon net de vervoersmand kwijt op het bankje.
Ik ben zelf achter het bankje gaan zitten.
Het is deze keer niet druk rondom mijn plek geworden.
De jarige Job was niet aanwezig.
Ik had dus mijn rust op een incident na gelijk bij aankomst.
Vanwege het feit dat ik ’s avonds nog op verjaardagsvisite wilde gaan,
zijn we om 19:00 uur weer vertrokken.
Ik was om 19:25 uur weer bij mijn flat.
Kon je na de Mandela Brug niet gelijk links afslaan?
Of kon je niet zonder ons?
Ik heb de boel de boel gelaten en ik ben om 19:45 uur weer met mijn scooter vertrokken.
Ik ging nar de verjaardag van de vriend uit Purmerend, deze werd 29 jaar.
Ik was daar om 20:00 uur.
We hebben eerst buiten gezeten, toen het ging regenen zijn we binnen gaan zitten.
Het was er reuze gezellig.
Ik ben tot ongeveer 23:30 uur gebleven.
Bij thuiskomst ben ik gelijk met een wat grotere schoonmaak begonnen.
Hoe was het feestje?
Je bent op tijd thuis.
Je bent niet gelijk thuisgekomen.
Je bent weer niet dronken.
Baasje is laat vanwege: De 12 van Oldenheim.
Eerst heeft hij naar Villa Felderhof gekeken.
Vanochtend heb ik eerst mijn vogels en chinchilla’s eten en drinken gegeven.
Daarna ben ik mijn boodschappen bij de Vomar gaan doen.
Tafeltje Dek Je is ook weer langs geweest.
Baasje gaat zo naar de Vomar.
Om 12:50 uur ben ik met Koko naar Het Twiske gegaan.
Daar waren we om 13:15 uur.
Alle stoorzenders waren afwezig.
Het is hier: Gaan met die banaan!
Het is hier nu rustig.
Het is vandaag mijn derde keer hier.
We zijn tot 19:00 uur gebleven.
Tegen 19:25 uur was ik weer bij de gemeenschappelijke voordeur.
Baasje heeft naar GTST gekeken.
Straks kijkt hij naar Wie ook weer?
Vanavond heb ik onder andere naar GTST gekeken.
Ook heb ik naar Mr. Frank Visser doet uitspraak gekeken.
Nu staat Van onze centen op.
Morgen ga ik niet naar Het Twiske.
Ik ga naar de Vue Plus voor de film: The Leisure Seeker.
John en Ella Robina hebben samen een mooi huwelijksleven gehad voor meer dan vijftig jaar.
Nu ze in de tachtig zijn, lijdt Ella aan kanker en heeft ze besloten de behandeling te stoppen.
John heeft Alzheimer.
Ze vertrekken voor een reis in een oude betrouwbare camper die ze “De Vrije Tijd Zoeker” noemen. Ze reizen van Boston naar Ernest Hemingway Home in Key West.
Ze herbeleven hun passie voor het leven en hun liefde voor elkaar op een tocht die openbaring en verrassing biedt tot het einde.