Dagelijks archief: 25 mei 2018

Het werd geen Twiske vandaag.

Bericht 3354
Deze opnames zijn van vandaag vrijdag 25 mei 2018.
Je kan vandaag nog alle kanten op.
Wat brengt deze dag ons?
Ik ben echt Echt.
Blijft het 00:02 uur?
Nee hoor!
Ik lig uren voor jou op bed.
Hoe weet je dat?
Weet je wel hoe laat het is?
Het is dertien voor…
Vannacht werd het vanwege omstandigheden weer eens laat.
Ik heb mijn telefoon, mijn andere mobiel geconfigureerd met een bluetooth
losse oortelefoon.
Ook heb ik dus diverse foto’s gemaakt.
Het is weer smullen hier.
Hier is het wat rustiger.
Jullie zitten ook in Het Achterland.
Wat wil je daarmee zeggen?
Wij weten onze plek.
Tussen 11:45 uur en 13:45 uur heb ik zaad bij de Jumper gehaald, getankt, mijn boodschappen bij de Deen gedaan en iets bij de Wibra gekocht, voor de resterende boodschappen was ik bij de Vomar.
Vanmiddag heb ik verder weer eens op mijn balkon gelegen en gezeten.
Ook ben ik nog gebeld door een vriend uit Amsterdam Noord.
Deze was in Het Twiske met de vriend uit Purmerend en ze hadden mij gemist.
Ik had muziek op mijn telefoon in de keuken opgezet.
De losse koptelefoon had ik mee naar mijn balkon.
Ik heb uren van mijn muziek genoten.
Baasje was vanmiddag op zijn balkon.
We hebben net weer ons zaad gehad.
We nemen de tijd.
Moet je niet dansen?
Dan gaat er wat heen en weer.
Dan kom ik niet bij van het lachten.
Vanavond heb ik naar #forever, Spangas, GTST en Time to dance gekeken.
Tussen 20:35 uur en 21:15 uur heb ik mijn vogels en chinchilla’s eten en drinken gegeven.
Zasu en Rosa zitten weer op mijn beeldscherm.
Pauw is net begonnen.