Dagelijks archief: 30 mei 2018

Baasje kwam drijfnat thuis.

Bericht 3359
Deze opnames zijn van gisteren dinsdag 29 mei 2018 en van vandaag woensdag 30 mei 2018.
Pauw staat weer eens op.
Die kerel boeit me niet zo.
Het is heel laat nu.
Als we voor iedere minuut na één uur…
een euro zouden krijgen…
Kassa nu wordt het € 41.
Vannacht lag ik om 1:45 uur op mijn bed in een te warme slaapkamer.
Het was 33 °C.
Ik lag dus geheel bloot op mijn bed, ook niet onder mijn dekbed.
Vanochtend werd ik voor de eerste keer om 5:40 uur wakker gemaakt.
Daarna nog een aantal keer.
Helaas geen 45 euro.
Wel is Tafeltje dekje geweest.
Ook is er weer trosgierst.
Alsjeblieft geef mij ook een stukje.
Het mag jou dan wel gelukt zijn!
Vanochtend heb ik weer de hele meute eten en drinken gegeven.
Daarna heb ik mijn boodschappen bij de Vomar gedaan.
Om 11:45 uur ben ik met Ricky naar Het Twiske gegaan.
We waren er om 12:10 uur.
We zijn hier net vijf minuten.
Je vriendjes zijn er nog niet.
We zijn helaas nog maar met twee eendjes.
We hebben nu tien broertjes en zusjes verloren.
Ik eet er niet minder om hoor!
We komen meerdere keren op een dag.
Je kan beter nu weggaan.
Ik zie de bui al hangen.
Het was niet druk in Het Twiske.
Wel werd er verderop een verjaardagsfeest gevierd met zo’n twintig personen.
Later op de middag kwam de vriend uit Amsterdam aanzetten.
Ook de vriend uit Purmerend lag bij mij toen ik van een wandeling terugkeerde.
Na 18:40 uur ging het flink regenen.
De vriend uit Purmerend ging naar zijn auto.
Ik heb eerst mijn tas ingepakt en Ricky met de tas naar het toilet gebracht.
Ik had een paraplu op toen ik als laatste mijn kleding en zonnescherm ging ophalen.
We hebben met vier man en Ricky in het toilet geschuild.
Het ging aanvankelijk steeds harder regenen.
Ik heb toen het geleidelijk droger werd, mijn kleed welke door en door nat was, na
uit te wringen over mijn scooter gelegd.
Ik heb toen Ricky acherop mijn scooter gezet en de snelbinders bevestigd.
Om 19:20 uur zijn we naar Purmerend vertrokken.
In Purmerend was weinig van een hoosbui of regen te zien.
We waren om 19:45 uur weer bij de flat.
Tegen 19:55 uur was ik boven.
Ik heb toen mijn natte kleding uitgedaan en ik ben GTST gaan kijken.
Nu moet je straks nog alles opruimen.
Meestal doe je het voor GTST.
Momenteel zitten Rosa en Zasu weer op mijn beeldscherm.
Er zit ook een Pyrrhura op de klok.
Tien Pyrrhura’s hangen bovenin het aanhangwagennet.
Morgen moet ik om 13:00 uur in het OLVG West zijn voor een afspraak met mijn nieuwe consulente.